Bez względu na zróżnicowanie potrzeb i możliwości uczniów nauczyciel powinien zaplanować i zrealizować projekty edukacyjne. Istotą tej metody jest samodzielna praca uczniów. Może ona odbywać się poza szkołą lub w czasie lekcji. Przedstawiamy przykładowe konspekty projektów.
Pozostało jeszcze 99 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Urszula Grygier
Doradca metodyczny ds. wspomagania szkół i przedszkoli w Gminie Miejskiej Kraków. Nauczyciel dyplomowany biologii, przyrody oraz oligofrenopedagog. Rzeczoznawca MEN w sprawie dopuszczania do użytku szkolnego podręczników nauczania. Autorka licznych artykułów oraz pu-blikacji książkowych z zakresu dydaktyki przyrody i biologii oraz problemów związanych z kształceniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Autorka nagrodzonego przez ORE programu nauczania biologii na III i IV etap edukacyjny oraz współautorka publikacji dotyczącej rozwijania uzdolnień przyrodniczych uczniów. Egzaminator części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego oraz konstruktor zadań egzaminacyjnych. Edukator oraz trener w oświa-cie.