Koniec roku kalendarzowego sprzyja podsumowaniom i zamykaniu tego, co było oraz planowaniu tego, co będzie. Wielu dorosłych ma problemy z ogarnianiem współczesnego tempa życia i nadmiaru obowiązków, stąd ważne by już w dzieciach i młodzieży kształcić dobre nawyki skutecznego reagowania na wielozadaniowość, odróżniania priorytetów od spraw drugorzędnych oraz wydobywać umiejętność delegowania zadań.
Pozostało jeszcze 95 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Małgorzata Swędrowska
Od 19 lat nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, trener PSPiA KLANZA, twórca koncepcji czytania wrażeniowego, animator warsztatów literackich i spotkań z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym.