Zapraszamy do zapoznania się rekomendacjami „PowerED. Jak przeciwdziałać wykluczeniom w edukacji?”. Rekomendacje powstały jako efekt prac grup eksperckich podczas konferencji PowerED, która odbyła się w październiku 2020 r.
Projekt "Lekcja:Enter" to największy dotychczas projekt edukacji cyfrowej w Polsce skierowany do szkół. Cel projektu to podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli i zwiększenie udziału technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktycznym. Poznaj najważniejsze założenia projektu i dowiedz się, jak zgłosić szkołę do udziału.
Skontrolowane przez NIK placówki miały pracownie komputerowe i dostęp do internetu, choć w większości szkół o niskiej przepustowości. Problemem okazało się niewielkie zainteresowanie przygotowanymi w ramach programu „Cyfrowa szkoła” e-podręcznikami i materiałami znajdującymi się na portalu wiedzy dla nauczycieli „Scholaris".
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.