Półroczna realizacja programu jest dobrym czasem na podsumowanie działań wychowawczo-profilaktycznych szkoły. Czasem na refleksję pedagogiczną, przypomnienie i zaplanowanie ewaluacji, czyli monitoringu podejmowanych działań z wyżej wymienionych obszarów pracy szkoły. Sprawdź, na co warto zwracać uwagę i jak podejść do tego ważnego tematu.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto odpowiada za przeprowadzenie ewaluacji programu edukacyjno-terapeutycznego
- Na czym polegają: ewaluacja celu, ewaluacja wyniku, ewaluacja procesu
- Jak wygląda ewaluacja w praktyce. Dekalog ewaluatora
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Bożena Rokicka
Pedagog, konsultant ds. pedagogiki i opieki Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu. Posiada kwalifikacje zawodowe z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagogiki, organizacji i zarządzania. Mediator sądowy przy Elbląskim Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej. Autorka, współautorka i realizatorka kursów doskonalących skierowanych do pedagogów szkolnych w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty. Kierownik Studiów Podyplomowych Socjoterapii oraz Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.