Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne a trening umiejętności społecznych. Na czym polega różnica?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 5 października 2021
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne a trening umiejętności społecznych. Na czym polega różnica?

W zaleceniach z poradni wskazuje się na konieczność udziału dziecka w zajęciach rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne. Innym razem pojawia się zalecenie organizowania treningu umiejętności społecznych. Czy nazwy te są stosowane zamiennie, czy raczej oznaczają coś innego? Czy TUS dotyczy pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Które przepisy dotyczą zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne, a które treningu umiejętności społecznych
  • Na czym polega różnica między zajęciami rozwijającymi kompetencje emocjonalno-społeczne a treningiem umiejętności społecznych
  • Ile powinny trwać zajęcia TUS

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 5 października 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy