Organizacja konsultacji dla uczniów oraz absolwentów przystępujących w tym roku do matury, jakkolwiek oceniana pozytywnie, budzi wiele kontrowersji. Wielu dyrektorów uważa, że takie konsultacje są realizowane jako tzw. inne zadania statutowe i przeznaczone na nie godziny nie wliczają się do pensum. Dowiedz się, czy jest to właściwa interpretacja przepisów.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy konsultacje z uczniami mogą być traktowane jako tzw. zadania statutowe
- jakie zadania nauczyciel realizuje w ramach 40-godzinnego tygodnia pracy
Wysłuchaj podcastu:
Pozostało jeszcze 67% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Michał Kowalski
Radca prawny, redaktor Portalu Oświatowego. Specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego. Prowadzi kancelarię, w ramach której udziela pomocy prawnej zarówno nauczycielom, jak i dyrektorom i innym pracownikom szkół. Od kilku lat współpracuje ze Związkiem Nauczycielstwa Polskiego.