Jak długo powinny trwać zajęcia rewalidacyjne? Czy można je skrócić? A jeśli tak, to na jakich zasadach? W artykule przedstawiamy aktualne zasady wynikające z rozporządzenia MEN, analizujemy wyjątki pozwalające na elastyczne podejście do długości zajęć i wskazujemy, jak w praktyce dostosować organizację wsparcia do potrzeb uczniów.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak długo trwają zajęcia rewalidacyjne w szkole i przedszkolu?
- Czy zajęcia rewalidacyjne zawsze muszą trwać 60 minut?
- W jakich sytuacjach możliwe jest skrócenie czasu zajęć?
- Jakie są różnice w czasie trwania zajęć rewalidacyjnych i zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.