Często w ostatnim czasie pojawiającym się problemem w szkołach jest organizacja zajęć socjoterapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na zagrożenie niedostosowaniem społecznym. Podpowiadamy, jak takie zajęcia zorganizować.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie rozwiązania uwzględnić w IPET dla ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym
- Jakie formy wsparcia wybrać w przypadku zagrożenia wykluczeniem społecznym
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.