Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w technikum – jaka podstawa programowa?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 14 lipca 2022
  Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w technikum – jaka podstawa programowa?

Przejęcie do technikum ucznia z niepełnosprawnością intelektualną wymaga od nauczycieli podjęci standardowych kroków związanych z przeprowadzeniem WOPFU oraz opracowaniem IPET. Trzeba jednak pamiętać, że uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym realizuje w technikum tę samą podstawę programową, co pozostali. A co z ocenianiem?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • W których szkołach uczeń z niepełnosprawnością intelektualną realizuje odrębną podstawę programową?
  • Czy uczeń z niepełnosprawnością intelektualną technikum otrzymuje oceny opisowe?
  • Czy dyrektor może skreślić z listy uczniów osobę, która ze względu na niepełnosprawność intelektualną nie jest w stanie opanować treści programowych?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 14 lipca 2022

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy