Dokument archiwalny
Co do zasady uczniowie klas V-VIII szkoły podstawowej realizują naukę z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość z miejsca zamieszkania. Coraz częściej dyrektorzy otrzymują wnioski o zorganizowanie zajęć stacjonarnie, ze względu na brak możliwości realizowania zajęć w domu. Wnioski pochodzą od rodziców uczniów zdrowych i nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Co w takiej sytuacji powinien zrobić dyrektor?
Z artykułu dowiesz się:
- Czy rodzic może żądać zorganizowania stacjonarnej nauki w szkole z powodu możliwości realizowania zajęć w domu
- Jakie okoliczności uzasadniają zorganizowanie zajęć w szkole
- Jakie przeszkody mogą świadczyć o faktycznym braku możliwości realizowania w domu zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się