Rodzice zgłaszają brak możliwości realizowania zajęć w domu

Jacek Miklasiński

Autor: Jacek Miklasiński

Dodano: 18 lutego 2021
Brak możliwości realizowania zdalnych zajęć w domu

Co do zasady uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej kontynuują naukę z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość z miejsca zamieszkania. Coraz częściej dyrektorzy otrzymują wnioski o zorganizowanie zajęć stacjonarnie, ze względu na brak możliwości realizowania zajęć w domu. Wnioski pochodzą od rodziców uczniów zdrowych i nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Co w takiej sytuacji powinien zrobić dyrektor?

Z artykułu dowiesz się:

  • Czy rodzic może żądać zorganizowania stacjonarnej nauki w szkole z powodu możliwości realizowania zajęć w domu
  • Jakie okoliczności uzasadniają zorganizowanie zajęć w szkole
  • Jakie przeszkody mogą świadczyć o faktycznym braku możliwości realizowania w domu zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 lutego 2021

Autor: Jacek Miklasiński

Wieloletni nauczyciel, dyrektor szkoły i wizytator kuratorium oświaty

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel