Co do zasady uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej kontynuują naukę z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość z miejsca zamieszkania. Coraz częściej dyrektorzy otrzymują wnioski o zorganizowanie zajęć stacjonarnie, ze względu na brak możliwości realizowania zajęć w domu. Wnioski pochodzą od rodziców uczniów zdrowych i nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Co w takiej sytuacji powinien zrobić dyrektor?
Z artykułu dowiesz się:
- Czy rodzic może żądać zorganizowania stacjonarnej nauki w szkole z powodu możliwości realizowania zajęć w domu
- Jakie okoliczności uzasadniają zorganizowanie zajęć w szkole
- Jakie przeszkody mogą świadczyć o faktycznym braku możliwości realizowania w domu zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
Pozostało jeszcze 82 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się