Przepisy nie rozstrzygają, na jakich zasadach powinny być organizowane zajęcia z techniki dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, którzy nie realizują nauki drugiego języka. W związku z tym to dyrektor szkoły musi zdecydować o sposobie realizacji tego zadania.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Którzy uczniowie uczestniczą w zajęciach z techniki zamiast drugiego języka obcego?
- Czy rodzic może złożyć wniosek o naukę drugiego języka obcego dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną?
- Czy zajęcia z techniki muszą odbywać się w tym samym czasie, co lekcja języka obcego?
- Czy zajęcia z techniki mogą być realizowane w ramach zajęć indywidualnych?
- Jak należy dokumentować zajęcia z techniki w dzienniku innych zajęć?
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.