Przyjęcie do szkoły ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym a arkusz organizacyjny na nowy rok szkolny

  Przyjęcie do szkoły ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym a arkusz organizacyjny na nowy rok szkolny

Arkusz organizacji szkoły, zgodnie z określa dla poszczególnych oddziałów, między innymi:  tygodniowy wymiar godzin obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w tym godzin zajęć prowadzonych w grupach. Jeżeli od 1 września do szkoły będzie uczęszczał uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, to w arkuszu organizacyjnym należy uwzględnić tygodniowy wymiar godzinowy zajęć wskazanych w ramowym planie nauczania.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie są kluczowe elementy arkusza organizacyjnego szkoły przyjmującej ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
  • Jak wygląda realizacja podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole ogólnodostępnej?
  • Jaki jest tygodniowy wymiar godzinowy obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym?
  • Jakie zadania ma dyrektor szkoły w zakresie planowania zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 27 marca 2024

Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń

Pracownik nadzoru pedagogicznego, specjalista ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, dostępności, trener oświaty i kompetencji miękkich, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, egzaminator z listy OKE Warszawa, trener wspomagania w rozwoju kompetencji kluczowych, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka polskiego, niemieckiego, historii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagog opiekuńczo – wychowawczy.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy