Dokument archiwalny
Każdy program powinien stanowić opis sposobu realizacji celów wychowania oraz treści nauczania ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Po uchyleniu rozporządzenia MEN z 21 czerwca 2012 r. określającego warunki dopuszczania do użytku w przedszkolu programów wychowania przedszkolnego żaden przepis nie podaje wprost, jakie szczegółowe elementy powinien on zawierać. Układ własnego programu zależy od autorskiej koncepcji nauczyciela.
Pozostało jeszcze 91 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Bożena Winczewska
W latach 1995-2007 dyrektor Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego Kuratorium Oświaty w Warszawie, specjalista prawa oświatowego