Klasyfikacja ucznia z niepełnosprawnością intelektualną a frekwencja

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 16 maja 2023
Klasyfikacja ucznia z niepełnosprawnością intelektualną a frekwencja

Frekwencja na zajęciach stanowi jeden z czynników branych pod uwagę podczas klasyfikacji ucznia. Czy tak samo jest w odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, którzy realizują odrębną podstawę programową? Sprawdź czy frekwencja na zajęciach ma wpływ na klasyfikację uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

Z artykuły dowiesz się m.in.:

  • Czy frekwencja ucznia na zajęciach wpływa na wyniki klasyfikacji?
  • Jaki wpływ na ustalenie ocen klasyfikacyjnych mają częste nieobecności ucznia?
  • Czy można nie klasyfikować ucznia z niepełnosprawnością intelektualną?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 maja 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy