Frekwencja na zajęciach stanowi jeden z czynników branych pod uwagę podczas klasyfikacji ucznia. Czy tak samo jest w odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, którzy realizują odrębną podstawę programową? Sprawdź czy frekwencja na zajęciach ma wpływ na klasyfikację uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Z artykuły dowiesz się m.in.:
- Czy frekwencja ucznia na zajęciach wpływa na wyniki klasyfikacji?
- Jaki wpływ na ustalenie ocen klasyfikacyjnych mają częste nieobecności ucznia?
- Czy można nie klasyfikować ucznia z niepełnosprawnością intelektualną?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.