Klasa o zróżnicowanym poziomie – jak pracować, oceniać i motywować uczniów

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 12 września 2018
Klasa o zróżnicowanym poziomie – jak pracować, oceniać i motywować uczniów

Jednolita dla wszystkich uczniów oferta edukacyjna należy do przeszłości. Nie sprawdziła się, bo klasy jednorodne nie istnieją. Dlatego obecnie szkoła stawia na zindywidualizowane wspomaganie rozwoju podopiecznych. Planowanie i prowadzenie lekcji oraz przydzielanie uczniom zadań musi uwzględniać ich poziom, potrzeby i aktualne możliwości. Co to oznacza dla nauczyciela? Podpowiadamy, jak efektywnie pracować z klasami o zróżnicowanym poziomie.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 12 września 2018

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy