Chłopiec nie posiada orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, lecz opinię. W bieżącym roku szkolnym realizował nauczanie indywidualne na terenie szkoły, w dalszym ciągu jednak niemożliwe jest, aby uczeń uczestniczył w zajęciach według planu klasy. Czy zindywidualizowana ścieżka kształcenia byłaby właściwą formą kształcenia dla chłopca? Jakie należy zgromadzić i opracować dokumenty?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.