Sam fakt długotrwałej choroby ucznia nie uzasadnia zorganizowania dla niego nauczania indywidualnego. Konieczne jest w tym celu orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania wydane dla ucznia przez zespół orzekający poradni psychologiczno-pedagogicznej. Dowiedz się, co zrobić, gdy uczeń długotrwale nieobecny kwalifikuje się do nauczania indywidualnego.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy dyrektor szkoły może podjąć decyzję o organizacji nauczania indywidualnego dla ucznia długotrwale nieobecnego na zajęciach?
- Na jakiej podstawie dyrektor szkoły organizuje indywidualne nauczanie?
- Jakie kroki podjąć, aby szkoła zorganizowała dla ucznia nauczanie indywidualne?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.