Przepisy nie definiują pojęcia „diagnozy przedmiotowej”, natomiast zobowiązują nauczycieli do obserwacji uczniów, rozpoznawania i zaspokajania ich potrzeb w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej i obowiązku indywidualizacji. Czy ten obowiązek, wskazany w przepisach i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest tożsamy z obowiązkiem przeprowadzania tzw. diagnoz przedmiotowych?
Pozostało jeszcze 91 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.