Rodzice uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi często wnioskują o dostosowanie formy zajęć rewalidacyjnych z grupowych na indywidualne. Czy zalecenie lekarza zawarte w dokumentacji medycznej obliguje szkołę do wprowadzenia takiej zmiany? W artykule wyjaśniamy, kto podejmuje decyzję o formie zajęć i na jakiej podstawie.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy zalecenie lekarza prowadzącego jest wiążące dla szkoły?
- Kto decyduje o formie zajęć rewalidacyjnych?
- Jakie dokumenty należy uwzględnić przy modyfikacji IPET?
- Kiedy należy wdrożyć indywidualną formę zajęć rewalidacyjnych?
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń
Pracownik nadzoru pedagogicznego, specjalista ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, dostępności, trener oświaty i kompetencji miękkich, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, egzaminator z listy OKE Warszawa, trener wspomagania w rozwoju kompetencji kluczowych, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka polskiego, niemieckiego, historii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagog opiekuńczo – wychowawczy.