Zalecenie lekarza a zmiana formy zajęć rewalidacyjnych z grupowych na indywidualne. Uczeń z orzeczeniem

Katarzyna Lewandowska-Staroń

Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń

Dodano: 16 grudnia 2025
  Zalecenie lekarza a zmiana formy zajęć rewalidacyjnych z grupowych na indywidualne. Uczeń z orzeczeniem

Rodzice uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi często wnioskują o dostosowanie formy zajęć rewalidacyjnych z grupowych na indywidualne. Czy zalecenie lekarza zawarte w dokumentacji medycznej obliguje szkołę do wprowadzenia takiej zmiany? W artykule wyjaśniamy, kto podejmuje decyzję o formie zajęć i na jakiej podstawie. 

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy zalecenie lekarza prowadzącego jest wiążące dla szkoły?
  • Kto decyduje o formie zajęć rewalidacyjnych?
  • Jakie dokumenty należy uwzględnić przy modyfikacji IPET?
  • Kiedy należy wdrożyć indywidualną formę zajęć rewalidacyjnych?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 grudnia 2025

Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń

Pracownik nadzoru pedagogicznego, specjalista ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, dostępności, trener oświaty i kompetencji miękkich, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, egzaminator z listy OKE Warszawa, trener wspomagania w rozwoju kompetencji kluczowych, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka polskiego, niemieckiego, historii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagog opiekuńczo – wychowawczy.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy