Samoocena nauczyciela w zdalnej realizacji zadań szkoły

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 16 listopada 2020
samoocena nauczyciela znak zapytania pomysł żarówka

Autorefleksja i ewaluacja własnej pracy jest na stałe przypisana funkcji nauczyciela. Fakt, że obecnie większość nauczycieli ponownie wraca do pracy z komputerem,zdalnie, nie zwalnia z tego obowiązku. Sam proces autorefleksji i ewaluacji odbywa się jednak nieco inaczej niż, kiedy zajęcia są prowadzone stacjonarnie. Przeczytaj artykuł i dokonaj samooceny korzystając z przygotowanych formularzy analizy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego nauczyciele boją się samooceny
  • Jakie korzyści niesie za sobą przeprowadzenie samooceny
  • Co zrobić, aby samoocena pracy zdalnej była obiektywna, a wnioski konstruktywne
Możesz skorzystać także  z przygotowanych formularzy samooceny.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 listopada 2020

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel