Autor: Anna Kiełczewska
Dodano: 16 listopada 2020
Autorefleksja i ewaluacja własnej pracy jest na stałe przypisana funkcji nauczyciela. Fakt, że obecnie większość nauczycieli ponownie wraca do pracy z komputerem,zdalnie, nie zwalnia z tego obowiązku. Sam proces autorefleksji i ewaluacji odbywa się jednak nieco inaczej niż, kiedy zajęcia są prowadzone stacjonarnie. Przeczytaj artykuł i dokonaj samooceny korzystając z przygotowanych formularzy analizy.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego nauczyciele boją się samooceny
- Jakie korzyści niesie za sobą przeprowadzenie samooceny
- Co zrobić, aby samoocena pracy zdalnej była obiektywna, a wnioski konstruktywne
Możesz skorzystać także z przygotowanych formularzy samooceny
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 16 listopada 2020
Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.