Dokument archiwalny
Do 20 grudnia 2022 r. w szkołach mogą być organizowane dodatkowe zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Rodzice i uczniowie, ale także nauczyciele, zgłaszają potrzebę, aby w ramach tych zajęć zaplanowane zostały w szczególności zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Celem tych zajęć miałoby być wsparcie w uzupełnieniu zaległości w zakresie opanowania treści podstawy programowej, powstałych w czasie zdalnego nauczania. Sprawdź, czy jako dodatkowe zajęcia specjalistyczne można zaplanować zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Które zajęcia zaliczają się do tzw. dodatkowych zajęć specjalistycznych?
- Dla których uczniów przeznaczone są poszczególne rodzaje zajęć specjalistycznych?
- Czy zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze mogą być realizowane jako dodatkowe zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.