Godziny do dyspozycji dyrektora, to godziny na dodatkowe zajęcia dla uczniów. Prawo oświatowe wyraźnie wskazuje, jakie zajęcia można prowadzić w ramach tych godzin. Wyjaśniamy, czy pomoc psychologiczno-pedagogiczna w ramach godzin do dyspozycji dyrektora, to dobre rozwiązanie. Wskazujemy, jakie zajęcia organizować i podpowiadamy, w jakiej formie prowadzić ich dokumentację.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy godziny dyrektorskie mogą być przeznaczone na pomoc psychologiczno-pedagogiczną
- Które zajęcia można zorganizować z puli godzin do dyspozycji dyrektora i na jakiej podstawie
- Jaki jest zakres obowiązków nauczycieli w związku z dokumentowaniem tych zajęć
- Czy do zajęć dodatkowych trzeba opracować koncepcję realizacji w formie programu zajęć
Poznaj różnice dotyczące organizowania dodatkowych zajęć na podstawie różnych przepisów:
Pozostało jeszcze 72% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.