Szczególnie ważne dla specjalisty

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów – działania naprawcze

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 11 stycznia 2021
  Pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów – działania naprawcze

Działania podejmowane wobec dziecka objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty. Zjawisko to ujawnia się szczególnie w bieżącym roku szkolnym, kiedy nauczyciele i specjaliści nie mogą korzystać z wypracowanych i doskonalonych przez lata metod i form pracy. Sprawdź, co można zrobić, kiedy realizowana jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów, które zakładano.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie czynności podjąć w przypadku stwierdzenia braku efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • W jakim zakresie nauczyciele mogą skorzystać ze wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznej
  • Kiedy należy przeprowadzić pogłębioną analizę
  • Które czynności podejmowane przez nauczycieli i specjalistów wymagają uprzedniego uzyskania zgody rodziców ucznia
  • Czy pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów powinna być kontynuowana

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 11 stycznia 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy