Szczególnie ważne dla specjalisty

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów – działania naprawcze

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 11 stycznia 2021
Poprawa efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Działania podejmowane wobec dziecka objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty. Zjawisko to ujawnia się szczególnie w bieżącym roku szkolnym, kiedy nauczyciele i specjaliści nie mogą korzystać z wypracowanych i doskonalonych przez lata metod i form pracy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie czynności podjąć w przypadku stwierdzenia braku efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • W jakim zakresie nauczyciele mogą skorzystać ze wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznej
  • Kiedy należy przeprowadzić pogłębioną analizę
  • Które czynności podejmowane przez nauczycieli i specjalistów wymagają uprzedniego uzyskania zgody rodziców ucznia

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 11 stycznia 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel