Ogólne zasady dydaktyki i terapii logopedycznej zaburzeń artykulacyjnych cz. 2

Autor: Małgorzata Ruszkowska

Dodano: 9 sierpnia 2017
Terapia logopedyczna

Podczas pracy z uczniem należy pamiętać o zasadzie wiązania teorii z praktyką - tak dobierać materiał, aby był on zrozumiały i bliski dla ucznia, aby mógł odnieść go do rzeczywistości. Stosowanie się do tej zasady gwarantuje wiarę w wiedzę o świecie, sprawia, że uczeń rozumie przydatność nauki i widzi cel.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 9 sierpnia 2017

Autor: Małgorzata Ruszkowska

Filolog klasyczny, z zamiłowania nauczyciel języka angielskiego w szkołach językowych i publicznych. Absolwentka Podyplomowego Studium Logopedycznego UKSW.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy