Artykuł poświęcono roli osoby koordynującej działania zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Autor opisuje i wyjaśnia zadania, przed jakimi stoi koordynator. Zwraca także uwagę na trudności, na które może napotkać w toku organizacji i udzielania pomocy. Porusza również kwestię planowania i rozdzielania zadań, które będą realizować członkowie zespołu. Sprawdź, jakie zadania można powierzyć koordynatorowi, aby współpraca zespołu psychologiczno-pedagogicznego dawała najlepsze efekty.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto może pełnić funkcję koordynatora zespołu psychologiczno-pedagogicznego
- Jakie zadania można powierzyć koordynatorowi zespołu
- Czy współpraca zespołu powinna opierać się na planie pracy
- Komu powierzać poszczególne zadania z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Czy konieczna jest ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w szkole
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Stanisław Głodny
Absolwent Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w zakresie pedagogiki i doradztwa zawodowego. Od 2013 roku terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, z zaburzeniami rozwojowymi oraz z tzw. „trudną młodzieżą”.
Obecnie pracuje jako pedagog/terapeuta w szkołach