Omawiając we wcześniejszym artykule zakres współpracy zespołu z nauczycielami pochyliłem się nad najważniejszymi obszarami współdziałania. Artykuł chcę poświęcić roli osoby koordynującej działania mające na celu wsparcie nauczycieli, wychowawców i dzieci. Postaram się przybliżyć zadania przed jakimi stoi koordynator. Warto również przeanalizować trudności, na które może napotkać. Poruszę również kwestię planowania i rozdzielania zadań dla członków zespołu czy nauczycieli. Forma podana w tekście jest propozycją, gdyż nie w każdej placówce jest możliwe jej zastosowanie.
Pozostało jeszcze 89 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Stanisław Głodny
Absolwent Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w zakresie pedagogiki i doradztwa zawodowego. Od 2013 roku terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, z zaburzeniami rozwojowymi oraz z tzw. „trudną młodzieżą”.
Obecnie pracuje jako pedagog/terapeuta w szkołach