Formy współpracy zespołu psychologiczno-pedagogicznego z nauczycielami – rola koordynatora

Autor: Stanisław Głodny

Dodano: 18 sierpnia 2020
Formy współpracy

Omawiając we wcześniejszym artykule zakres współpracy zespołu z nauczycielami pochyliłem się nad najważniejszymi obszarami współdziałania. Artykuł chcę poświęcić roli osoby koordynującej działania mające na celu wsparcie nauczycieli, wychowawców i dzieci. Postaram się przybliżyć zadania przed jakimi stoi koordynator. Warto również przeanalizować trudności, na które może napotkać. Poruszę również kwestię planowania i rozdzielania zadań dla członków zespołu czy nauczycieli. Forma podana w tekście jest propozycją, gdyż nie w każdej placówce jest możliwe jej zastosowanie.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 sierpnia 2020

Autor: Stanisław Głodny

Absolwent Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w zakresie pedagogiki i doradztwa zawodowego. Od 2013 roku terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, z zaburzeniami rozwojowymi oraz z tzw. „trudną młodzieżą”.
Obecnie pracuje jako pedagog/terapeuta w szkołach

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel