Wybór podręczników dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym to zadanie nauczycieli pracujących z uczniem. Dowiedz się, jakie kryteria decydują o doborze materiałów edukacyjnych? W jaki sposób podręczniki i programy nauczania są dostosowywane do indywidualnych potrzeb dzieci?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto podejmuje decyzje o wyborze podręczników dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
- Jakie zasady obowiązują przy wyborze podręczników i materiałów edukacyjnych w klasach I-III szkoły podstawowej?
- Jakie możliwości mają nauczyciele w zakresie modyfikacji podstawy programowej dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
- Jakie materiały edukacyjne mogą być używane zamiast tradycyjnych podręczników?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.