Podręczniki dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 20 sierpnia 2024
  Podręczniki dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Wybór podręczników dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym to zadanie nauczycieli pracujących z uczniem. Dowiedz się, jakie kryteria decydują o doborze materiałów edukacyjnych? W jaki sposób podręczniki i programy nauczania są dostosowywane do indywidualnych potrzeb dzieci?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto podejmuje decyzje o wyborze podręczników dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
  • Jakie zasady obowiązują przy wyborze podręczników i materiałów edukacyjnych w klasach I-III szkoły podstawowej?
  • Jakie możliwości mają nauczyciele w zakresie modyfikacji podstawy programowej dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
  • Jakie materiały edukacyjne mogą być używane zamiast tradycyjnych podręczników?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 sierpnia 2024

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy