Szkoła nie może odmówić zorganizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla jednego dziecka. Problematyczne może być jednak zapewnienie realizacji zajęć zespołowych, jeżeli w szkole uczy się tylko jedno dziecko z orzeczeniem o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych. W artykule omówiono zasady organizacji zajęć, gdy wskazane są zajęcia zespołowe, a dostępne są tylko zajęcia indywidualne.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie przepisy regulują organizację zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w polskich szkołach.
- Jakie są formy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i jakie warunki muszą być spełnione, aby je zorganizować.
- Jakie kroki należy podjąć, jeśli w szkole nie ma możliwości organizacji zajęć grupowych?
- Czy dyrektor może zobligować rodziców do przeniesienia dziecka do placówki, w której będzie możliwość zorganizowania zajęć zespołowych?
Pozostało jeszcze 75% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.