O formie prowadzenia zajęć rewalidacyjnych powinny decydować potrzeby ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. To na podstawie orzeczenia zespół decyduje o tym, w jaki sposób zorganizować zajęcia, jednak nie zawiera ono zasad tej organizacji. Tę decyzję należy podjąć w szkole.
Pozostało jeszcze 89 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.