Od rozpoznania indywidualnych potrzeb do skutecznej pomocy dla uczniów zagrożonych niepowodzeniami edukacyjnymi z matematyki

Izabella Lutze

Autor: Izabella Lutze

Dodano: 25 lipca 2018
Uczniowie z trudnościami w nauce matematyki

Artykuł zawiera omówienie sposobów prowadzenia rozpoznania umiejętności uczniów klas I–III z ryzykiem występowania specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. Zawarto w nim przykładowy arkusz obserwacji dotyczącej funkcjonowania ucznia oraz wskazówki do pracy obejmujące różnorodne metody i formy wsparcia.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 25 lipca 2018

Autor: Izabella Lutze

Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel