Rodzina dysfunkcyjna i jej wpływ na ucznia. Część 1 – charakterystyka rodziny i ucznia

Autor: Edyta Palicka

Dodano: 8 sierpnia 2019
Charakterystyka rodziny dysfunkcyjnej

Rolą każdej szkoły, oprócz jej funkcji dydaktycznej, jest dbałość o wszechstronny rozwój każdego z uczniów oraz uzupełnianie, wzmacnianie, a w razie potrzeby także wspomaganie wychowawczej funkcji rodziny. Jednym z obszarów zainteresowania musi być to, czy rodzina ucznia wywiązuje się ze swoich obowiązków, czyli czy oraz w jakim stopniu spełnia swoje funkcje. Jak rozpoznać rodzinę dysfunkcyjną? Z jakimi rodzajami dysfunkcji możemy się spotkać, a przede wszystkim – co w funkcjonowaniu rodziny powinno zaniepokoić nauczycieli? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w pierwszym artykule z cyklu „Rodzina dysfunkcyjna i jej wpływ na ucznia”.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 8 sierpnia 2019

Autor: Edyta Palicka

Tematyka

Sprawdź inne serwisy