Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Wyszukaj na stronie:
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Szukaj
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
zmiana stanowiska pracy nauczyciela
Kontynuowanie przygotowania do zawodu po zmianie stanowiska
Pytanie:
Czy nauczyciel początkujący, który zaczął przygotowanie do zawodu jako nauczyciel wspomagający może kontynuować ścieżkę awansu w tym samym przedszkolu, ale jako pedagog specjalny?
Anna Trochimiuk
25 kwietnia 2024 r.
Pytanie dnia
16119
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne serwisy
©
ePedagogika.pl
- Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.