Multimedia w czasie nauczania zdalnego. Wskazówki dla nauczycieli i rodziców

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 20 listopada 2020
Multimedia w czasie kwarantanny

Życie weryfikuje obecnie wiele poprzednich domowych ustaleń. Od początku września mieliśmy nadzieję, że wiosenne zamknięcie szkół już się nie powtórzy. Z drugiej strony jednak, większość z nas spodziewała się takiego scenariusza. Obecnie, jak w czasach pierwszego lockdownu, wielu rodziców jest zmuszonych do pracy zdalnej z domu, dzieci nie chodzą do szkół i na zajęcia pozalekcyjne. Przywrócono zdalne nauczanie, a uczniowie po kilku miesiącach oddechu, znów spędzają przed ekranami wiele godzin dziennie.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego najważniejsze od lekcji są teraz planowanie dnia i kontakt z rówieśnikami
  • Czym zajęć dzieci, aby nie spędzały przed ekranem czasu wolnego od nauki
  • Przed jakimi zagrożeniami przestrzec rodziców

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 listopada 2020

Autor: Natalia Perek

Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży. Absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim oraz czteroletniego, całościowego kursu psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyła również dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracowała jako psycholog w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej. Obecnie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodzicielskie w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w SPZOZ oraz w Ambulatorium Stresu w Łodzi.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy