Zgodnie z art. 11a ust. 1 dyrektor wystawia imienną legitymację służbową na wniosek nauczyciela. Przepis ten dotyczy wszystkich zatrudnionych na stanowisku nauczycielskim, niezależnie od wymiaru czasu pracy czy formy zatrudnienia. Oznacza to, że legitymację służbową należy wystawić także nauczycielowi zatrudnionemu na zastępstwo. Jaki okres ważności powinna mieć, jeżeli w umowie nie wskazano terminu zakończenia stosunku prac?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Na jaki okres wystawia się legitymację służbową nauczyciela?
- Co zrobić, jeżeli o legitymację wnioskuje nauczyciel zatrudniony na zastępstwo za nieobecnego nauczyciela?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.