Zmiana podstawy programowej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 13 stycznia 2022
Zmiana podstawy programowej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Z przepisów wynika, że uczeń z niepełnosprawnością intelektualną realizuje podstawę programową kształcenia ogólnego. Czy jednak można zadecydować, że lepsza będzie podstawa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym? Zdarza się, że zmiana podstawy programowej jest rozważana dla uczniów, którzy mają trudność z przekroczeniem niektórych progów umiejętności, np. umiejętności czytania.

Z artykułu dowiesz się m.in.

  • Czy uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim może realizować podstawę dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym
  • Co zrobić, jeżeli uczeń nie jest w stanie opanować materiału przewidzianego w podstawie programowej

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 13 stycznia 2022

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy