Uczniowie, którzy w trakcie nauki w szkole korzystali z dostosowań wynikających z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego oraz opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej mogą otrzymać zgodę na odpowiednie dostosowania w trakcie egzaminu maturalnego. Sprawdź, w jaki sposób udowodnić, że uczeń korzystał z pomocy w trakcie nauki, aby zastosowane zostały również dostosowania na egzaminie maturalnym.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie dokumenty są niezbędne do udowodnienia korzystania z pomocy trakcie nauki, aby skorzystać z dostosowań na maturze?
- W jaki sposób szkoła dokumentuje udzielaną pomoc psychologiczno-pedagogiczną uczniom?
- Kto decyduje o sposobach dostosowania warunków egzaminu maturalnego dla konkretnego ucznia?
- Jakie role pełni dyrektor szkoły w procesie dostosowania warunków egzaminu maturalnego?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń
Pracownik nadzoru pedagogicznego, specjalista ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, dostępności, trener oświaty i kompetencji miękkich, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, egzaminator z listy OKE Warszawa, trener wspomagania w rozwoju kompetencji kluczowych, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka polskiego, niemieckiego, historii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagog opiekuńczo – wychowawczy.