Po poradnikach dla nauczycieli, IBE wydało kolejną publikację z serii „Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?”. Tym razem skierowaną do dyrektorów szkół. Kolejne publikacje IBE adresowane będą dla uczniów i ich rodziców.
Zmiany w podejściu do zadawania prac domowych stały się punktem wyjścia dla serii poradników „Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się”.Poprzednie vademecum dotyczące wspierania uczniów w samodzielnym uczeniu się, było adresowane do nauczycieli: klas I-III, IV-VIII oraz szkół ponadpodstawowych. Kolejne będą dla uczniów oraz ich rodziców.
Najnowsza publikacja z serii vademeców adresowana jest do dyrektorów szkół. W poradniku „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów” znajdziesz konkretne narzędzia i wskazówki:
scenariusze rad pedagogicznych,
scenariusze spotkań z rodzicami,
przykłady zajęć z uczniami,
arkusze obserwacji lekcji i ewaluacji.