Zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w systemie oświaty jest kluczowym elementem dostosowania procesu edukacyjnego do zróżnicowanych potrzeb dzieci i młodzieży. Zasady organizacji tej pomocy zarówno w przedszkolach, jak i szkołach określa rozporządzenie MEN z 9 sierpnia 2017 r. Choć zakres i cele są zbliżone, istnieją istotne różnice w formach wsparcia dostępnych na poszczególnych etapach edukacyjnych. Sprawdź, jakie są różnice w formach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolach i szkołach.
 
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej są dostępne w przedszkolu?
 
- Jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej są dostępne w szkole?
 
- Czym różni się pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu?
 
 Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
 
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
 
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
 
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
 
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
 
 
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
 
 
 
 Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.