Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu – różnice

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Dodano: 25 lutego 2025
  Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu – różnice

Zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w systemie oświaty jest kluczowym elementem dostosowania procesu edukacyjnego do zróżnicowanych potrzeb dzieci i młodzieży. Zasady organizacji tej pomocy zarówno w przedszkolach, jak i szkołach określa rozporządzenie MEN z 9 sierpnia 2017 r. Choć zakres i cele są zbliżone, istnieją istotne różnice w formach wsparcia dostępnych na poszczególnych etapach edukacyjnych. Sprawdź, jakie są różnice w formach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolach i szkołach.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej są dostępne w przedszkolu?
  • Jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej są dostępne w szkole?
  • Czym różni się pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 25 lutego 2025

Autor: Marta Wysocka

Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy