Strona tytułowa to dokument do wykorzystania w przypadku prowadzenia teczki w segregatorze.
Zachowanie i funkcjonowanie ucznia to dokument niezbędny do prowadzenia bieżących obserwacji oraz wyprowadzenia wniosków przydatnych podczas ewaluacji wsparcia udzielanego uczniowi.
Dokument udział nauczyciela wspomagającego w zajęciach edukacyjnych służy prowadzeniu bieżących notatek na temat metod i form wsparcia udzielanego w czasie zajęć.
Tygodniowy plan zajęć ułatwi organizację pracy nauczyciela, który w poszczególnych dniach wspomaga różnych uczniów.
Spotkania z nauczycielami to praktyczna tabela pozwalająca porządkować informacje dotyczące terminów i przebiegu spotkań z nauczycielami przedmiotów.
Osiągnięcia edukacyjne ucznia w II półroczu to dokument zawierający oceny ucznia z poszczególnych przedmiotów oraz wykaz innych aktywności w drugiej części roku szkolnego.
Osiągnięcia edukacyjne ucznia w I półroczu to dokument zawierający oceny ucznia z poszczególnych przedmiotów oraz wykaz innych aktywności w pierwszej części roku szkolnego.
Nauczyciel wspomagający musi pozostawać w stałym kontakcie z rodzicami. W celu właściwego udokumentowania spotkań oraz rozmów należy prowadzić szczegółowe notatki.
Prawidłowa organizacja pracy nauczyciela wspomagającego wymaga uprządkowania informacji o wszystkich uczniach. Przydatny może okazać formularz Informacje o uczniu.
Nauczyciel wspomagający musi doskonale znać wyniki wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. Warto wykorzystać dokument Formy wsparcia określone w IPET, aby wynotować najważniejsze informacje.
Po zakończeniu każdego półrocza nauczyciel wspomagający powinien przeprowadzić analizę skuteczności wspomagania w czasie zajęć edukacyjnych. Notatki warto prowadzić na bieżąco.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.