Jeśli nie wagary, to co?

Joanna Bienia-Fijas

Data publikacji: 18 kwietnia 2017 r.
Jeśli nie wagary, to co?

Wielu uczniów często lub notoryczne wagarujących nie widzi dla siebie innego rozwiązania. Jakie działania mogą podjąć pedagodzy i rodzice, by uczeń nie opuszczał zajęć lekcyjnych? W jaki sposób pedagog/psycholog szkolny może wesprzeć ucznia i rodziców?

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel