Prowadzenie lekcji otwartych nie tylko w awansie zawodowym – kryterium oceny pracy

Autor: Anna Król

Dodano: 18 maja 2023
Prowadzenie lekcji otwartych nie tylko w awansie zawodowym – kryterium oceny pracy

Prowadzenie lekcji otwartych jest jednym z działań realizowanych przez nauczycieli ubiegających się o kolejny stopień awansu zawodowego. Warto jednak pamiętać, że każdy nauczyciel zobowiązany jest do dzielenia się wiedzą, w tym prowadzania lekcji otwartych. Zajęcia otwarte mogą i powinni więc prowadzić nie tylko tzw. przedmiotowcy, ale także nauczyciele specjaliści oraz tzw. nauczyciele wspomagający.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jaka jest podstawa prawna do prowadzenia lekcji otwartych?
  • W jakim celu prowadzone są zajęcia otwarte dla nauczycieli zatrudnionych w tej samej szkole?
  • Czy prowadzenie zajęć otwartych jest brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny pracy nauczyciela?

Pobierz przykładowy scenariusz:

  • Lekcja otwarta – scenariusz zajęć rewalidacyjnych. Matematyczne zabawy z latem

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 maja 2023

Autor: Anna Król

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, autorka szeregu publikacji poświęconej tematyce prawa administracyjnego i prawa pracy, współautorka komentarzy do ustawy o systemie oświaty i wielu publikacji z tego zakresu. Wykładowca akademicki, wieloletni pracownik administracji publicznej, w tym organu nadzoru pedagogicznego, zastępca przewodniczącego wspólnej komisji dyscyplinarnej dla członków korpusu służby cywilnej, przez 5 lat pełniła funkcję zastępcy rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli, nauczyciel teoretycznych przedmiotów zawodowych, od ponad 10 lat prowadzi zajęcia, szkolenia i kursy, współpracując ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy