• A-AA+
    1
    Szkolenie pojawi się wkrótce

    Skuteczne zajęcia rewalidacyjne: znaczenie relacji z uczniem i rodzicami, zasady indywidualizacji pracy

    O szkoleniu

    Jak budować relację z uczniem podczas zajęć rewalidacyjnych? Jak skutecznie indywidualizować pracę? W jaki sposób współpracować z rodzicami, aby wspierać rozwój dziecka? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w cyklu trzech praktycznych webinarów prowadzonych przez Joannę Latosińską-Kulasek.

    Korzyści dla uczestnika:
    • zrozumiesz, jak nawiązywać i utrzymywać relację z uczniem opartą na zaufaniu i wzajemnym szacunku,
    • dowiesz się, jak aktywnie słuchać uczniów i interpretować ich zachowania, aby lepiej odpowiadać na ich potrzeby,
    • nauczysz się, jak dostosowywać sposób prowadzenia zajęć do aktualnego stanu psychofizycznego uczniów,
    • poznasz techniki budowania poczucia bezpieczeństwa w relacji uczeń–nauczyciel, co sprzyja lepszemu przyswajaniu wiedzy i rozwijaniu umiejętności społecznych,
    • zdobędziesz umiejętność organizowania przestrzeni edukacyjnej w sposób wspierający współpracę i inicjatywę ucznia,
    • nauczysz się unikać najczęstszych błędów w komunikacji, które mogą prowadzić do frustracji i utrudniać budowanie relacji,
    • zrozumiesz, jak wprowadzać elementy ruchu i pracy w terenie, aby zajęcia były bardziej angażujące i skuteczne,
    • dowiesz się, jakie znaczenie ma współpraca z rodzicami w procesie rewalidacji i dlaczego jest niezbędna do skutecznego wsparcia ucznia,
    • poznasz strategie, które pomagają w wypracowaniu wspólnych celów między szkołą a domem,
    • nauczysz się skutecznie komunikować z rodzicami, aby unikać konfliktów i nieporozumień,
    • zrozumiesz, jak analizować trudne zachowania uczniów i jak wspólnie z rodzicami szukać ich przyczyn oraz rozwiązań,
    • dowiesz się, jakie metody ułatwiają monitorowanie postępów ucznia i dostosowywanie działań terapeutycznych do jego indywidualnych potrzeb,
    • nauczysz się wspierać rodziców w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących terapii i edukacji dziecka,
    • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia skutecznej obserwacji ucznia, analizowania jego potrzeb oraz zasad dostosowywania do nich metod pracy,
    • nauczysz się realistycznie planować cele rewalidacyjne, hierarchizować priorytety oraz określać konkretne wskaźniki postępu,
    • poznasz sposoby unikania schematycznych rozwiązań oraz dostosowywania narzędzi rewalidacyjnych do indywidualnych możliwości ucznia,
    • opanujesz umiejętność angażowania ucznia w rzeczywiste sytuacje edukacyjne, które ułatwią mu funkcjonowanie w codziennym życiu,
    • nauczysz się wykorzystywać mocne strony ucznia do budowania jego poczucia kompetencji i skuteczności.

    Słowa kluczowe

    Partnerzy

    Epedagogika Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem
    Sprawdź inne serwisy