Szczególnie ważne dla specjalisty

Dobór metod pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 10 maja 2021
Dobór metod pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną

W doborze metod pracy z konkretną osobą należy przede wszystkim przyjąć kryterium wiedzy psychologicznej i pedagogicznej na temat występujących zaburzeń oraz sprawdzonych, naukowo udowodnionych  metod oddziaływań tak. Jest to konieczne, aby  postępowanie terapeutyczne było jak najskuteczniejsze i przynosiło zamierzone rezultaty. OP czym jeszcze pamiętać podczas doboru metod pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie zasady należy stosować podczas dobierania metod pracy z osobą z niepełnosprawnością intelektualną
  • Na co zwracać uwagę podczas dobierania metod pracy z osobą z niepełnosprawnością intelektualną

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 10 maja 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy