Szkoła organizuje zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów mających trudności w nauce. W rozporządzeniu wskazano, że trudności te dotyczą w szczególności spełniania wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego. W wielu szkołach takie zajęcia organizowane są dla uczniów na tym samy etapie edukacyjnym, ale w różnym wieku. Sprawdź czy takie rozwiązanie jest prawidłowe.
Z artykułu dowiesz się:
- Jakie są zasady organizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych?
- Kto może brać udział w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych?
- Czy zajęcia wyrównawcze można zorganizować dla uczniów w różnym wieku?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.