Koniec roku szkolnego to czas na zaplanowanie pracy związanej z podsumowaniem efektów pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole. Za podsumowanie odpowiedzialny jest dyrektor, który ocenia pracę nauczycieli i specjalistów. Sprawdź, jak ocenić efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w szkole.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto odpowiada za podsumowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
- Jakie aspekty brać pod uwagę podczas oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Które materiały i dokumenty poddać analizie, aby ocenić skuteczność pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Jak wykorzystać zebrane informacje do podniesienia jakości i skuteczności pomocy w kolejnym roku
- Czy w podsumowaniu efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej brać pod uwagę pomoc udzielaną uczniom z Ukrainy?
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Bożena Winczewska
W latach 1995-2007 dyrektor Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego Kuratorium Oświaty w Warszawie, specjalista prawa oświatowego