Zajęcia logopedyczne to zajęcia specjalistyczne organizowane w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Zdarza się jednak, że wśród zaleceń do zorganizowania zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z orzeczeniem wymienia się terapię logopedyczną. Sprawdź w jaki sposób powinna być zorganizowana terapia logopedyczna jako zajęcia rewalidacyjne, by uniknąć zarzutu nierealizowania zaleceń.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie warunki muszą być spełnione, by terapia logopedyczna mogła by prowadzona jako zajęcia rewalidacyjne?
- Ile minut powinna trwać terapia logopedyczna jako zajęcia rewalidacyjne, a ile jako zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
- Jakich kwalifikacji wymagać od nauczyciela logopedy prowadzącego zajęcia rewalidacyjne, a jakich od nauczyciela prowadzącego zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.