Co można zrobić w sytuacji, gdy wyniki edukacyjne uczniów są bardzo niskie, a nauczyciele na podstawie diagnozy wstępnej oraz swoich obserwacji wnioskują o objęcie zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi całej klasy? Czy dyrektor może zorganizować zajęcia dla całej klasy uzasadniając to skutkami pandemii COVID-19? Czy w takim przypadku wystarczy pomoc psychologiczno-pedagogiczna? Sprawdzamy, jakie działania mogą służyć podniesieniu jakości nauczania.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak reagować, jeżeli nauczyciel składa wniosek o zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla całej klasy
- Jakie działania podejmować w celu poprawienia efektywności procesu nauczania
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.