Jak się komunikować, aby być zrozumianym i rozumieć – cykl warsztatów dla uczniów liceum. Część 1

Danuta Pyrdoł

Autor: Danuta Pyrdoł

Dodano: 22 listopada 2017

Aby komunikowanie się było efektywne, potrzebujemy mieć świadomość, jakim zakłóceniom podlega, zidentyfikować je, aby pokierować procesem komunikowania się. Tego można nauczyć! Scenariusz zawiera szereg ćwiczeń pozwalających młodym ludziom aktywnie i w przystępny sposób kształcić te umiejętności. Przeprowadzany jest w oparciu o powiązany merytorycznie artykuł, dzięki czemu prowadzący otrzymuje pakiet praktycznych materiałów z obszaru komunikowania się.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 22 listopada 2017

Autor: Danuta Pyrdoł

Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel