Kształcenie integracyjne polega na organizacji wspólnego kształcenia dzieci i młodzieży zdrowych z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością. Na przykładzie działalności jednego z dzielnicowych centrum ds. integracji w Warszawie przedstawiamy, jak można działać skutecznie na obszarach różnych aspektów funkcjonowania ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w systemie edukacji.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Alicja Melon
Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, logopeda dyplomowany, obecnie pracownik jednej z warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznych i wykładowca Podyplomowego Studium Logopedycznego UKSW. Autorka i redaktorka publikacji dla logopedów.