Pe
ł
nienie funkcji wychowawcy przez nauczyciela wspomagaj
ą
cego to bardzo dobry pomys
ł
, szczególnie w klasie integracyjnej. Jest to
rozwiązanie korzystne dla uczniów, rodziców i nauczyciela wspomagającego. Jaki powinien być nauczyciel wspomagający, aby jego współpraca z uczniem, rodzicami i innymi nauczycielami dobrze się układała?
Pozostało jeszcze 95 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Małgorzata Celuch
Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora