Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym realizują odrębną podstawę programową. Sprawdź, czy istnieje odrębna podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną jest inna niż dla dzieci bez niepełnosprawności
- Które rozporządzenie określa podstawę programową wychowania przedszkolnego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Pozostało jeszcze 72% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.